Under söndagen inleddes förhandlingarna om ett fredsavtal mellan USA och Iran. Mitt under samtalen riktade president Trump ett hot över sociala medier – vilket ska ha fått den iranska förhandlingsdelegationen att lämna i en protest. ”Vi kommer attackera Iran ännu hårdare”, skrev han.